در بیش از 95% از کارخانجات ریسندگی در کشور ، هیچ آموزش اولیه به کارگر دستگاه داده نمیشود !! به کارگر جدید گفته میشود که در کنار کارگر قدیمی یاد بگیر ! این شیوه آموزش سالهاست که متداول بوده ، و کارگر جدید باید خودش آهسته آهسته یاد بگیرد ! چون شیوه دیگری وجود نداشته همه به این روش عادت کرده اند !در سالهای گذشته و قبل از انقلاب اسلامی در اداره کار قسمتی وجود داشت که از تکنیسین های با تجربه تشکیل شده بود و همواره از طرف صنایع درخواست میشد که نیاز به آموزش کارگران خود برای مثال در قسمت رینگ و یا اتوکنر دارند . اداره هم موظف بود فردی با تجربه و متخصص اعزام کند . تا آموزش انجام شود :
مشاوره و اموزش برا پرسنل كارخانه نساج...
ما را در سایت مشاوره و اموزش برا پرسنل كارخانه نساج دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: دوشنبه 12 مهر 1395 ساعت: 11:11