درسته ! مشکل همین جاست ، اما اگر شما در مقام کارفرما اراده کرده باشی و بخواهی که هزینه اون رو هم پرداخت کنی ! قدم اول رو محکم برداشتید !
قطعا" شما که این قدم رو برداشتید ، خوب میدانید اینگونه قرار داد های اجتماعی ، بغیر از اراده وخواست شما ، طرف دیگری هم دارد که او هم مثل شما باید اراده این کار رو داشته باشد ! و اما چگونه ؟
شما در مقام کارفرما ایمان آورده اید که چنانچه حس وفاداری را در پرسنل شرکت خودتون ایجاد کنید ، تحولات اساسی در تمامی ابعاد شرکت شکوفا میشود
و اما پرسنل کارخانه چطور ؟
مشاوره و اموزش برا پرسنل كارخانه نساج...
ما را در سایت مشاوره و اموزش برا پرسنل كارخانه نساج دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 25 تاريخ: پنجشنبه 22 مهر 1395 ساعت: 18:37