این حس وفا داری چگونه به وجود می آید ؟ آیا با قرار داد های یکی دو ماهه این عملیه ؟
فرض میکنیم بله میشود ! آیا میشود بدون اینکه کارگران را مورد مشورت قرار داد و انتظار حس وفاداری داشت ؟
فرض میکنیم بله !
اگر فقط همین دوتا پرسش ساده رو پاسخ ندادیم ، و نمی توانیم پاسخ و راه حل مناسب بدهیم ، در هر مقامی هستیم نیاز به آموزش داریم !!
مشاوره و اموزش برا پرسنل كارخانه نساج...
ما را در سایت مشاوره و اموزش برا پرسنل كارخانه نساج دنبال میکنید
برچسب: ایجاد حس وفاداری, نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: شنبه 24 مهر 1395 ساعت: 11:11