در این وبلاگ قرار نیست که جوک گفته بشه اما برای روشن شدن و درک عمیق تری از یک پدیده اجتماعی من راه ساده تری رو نیافتم و پیشا پیش از تعداد اندک خوانده وبلاگ عذر خواهی میکنم:در داخل کوپه قطاری که از تهران عازم یکی از شهر های دور دست بود ، چهار نفر جوان بین 25 تا 35 ساله با هم آشنا شدند ، سه نفر از اونها به گفته خودشون بچه تهرون بودن و نفر چهارم مثل خود من از اهالی یکی از روستا های دور افتاده کشور بود
بچه های تهرون که فکر میکردند سوژه خوبی برای تفریح توجه ( تمسخر ) دیگران پیدا کرده اند ، لذا نفر اول از فرد روستایی پرسید اسمت چیه
مشاوره و اموزش برا پرسنل كارخانه نساج...
ما را در سایت مشاوره و اموزش برا پرسنل كارخانه نساج دنبال میکنید
برچسب: لطیفه یا جوک, نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: شنبه 24 مهر 1395 ساعت: 11:11